کد مطلب:321192 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:207

زمامدار آینده جهان
همان طور كه گفتیم در همه ادیان بشارت داده شده است كه آخرین بار مصلحی خواهد آمد و جهان را در دست خواهد گرفت البته این مصلح اهداف همه پیامبران را یك جا عمل خواهد كرد و مجری نیات پیامبران به خصوص خاتم آن سروران
یعنی محمد مصطفی صلی الله علیه و آله خواهد بود.

1- در سوره توبه آیه 33 آمده است كه معنی اش این است. (خداوند پیغمبری را با دین حق برای رهنمائی فرستاد تا بر همه ادیان دنیا پیروز گرداند اگر چه مشركان دوست نداشته باشند). كه آن ظهور حضرت است اما هدفش اولاد پیغمبر بود یعنی یكی از اعقابش.

2- در سوره مجادله آیه 22 آمده است:

(خداوند چنان صلاح می داند كه من و پیامبرانم به طور قطع پیروز و غالب شویم) كه می خواهد به وسیله امام زمان در آخر بار پیروز شود بر شرك و شك و كفر و زندقه به خصوص فساد كه منع فرموده است.

3- حضرت پیغمبر ما فرموده خدا روزی یكی از اهل بیت مرا برمی انگیزد كه زمین را پر از عدالت كند كه همان گونه كه از وجود او پر شده است كه مقصود امام زمان است.

4- پیغمبر اكرم (ص) در جای دیگر فرموده (مهدی از خاندان من و از خاندان فاطمه علیه السلام است)
5 - در سال 1838 (ویلیام لوید) امریكائی یك حكومت و یك مرز و یك قانون و یك دین را برای همه جهان پیش بینی كرد.

6- گاریسون نویسنده شهیر ایتالیائی نوشته كه تمام جهان باید تسلیم یك فرمانده شود لذا مردم با هم دوست خواهند شد و این همان حكومت است كه پیش بینی شیعیان در مورد صاحب الزمان (ص) دارد.

7- در مدینه فاضله افلاطون و در مدینه فارابی هم پیش بینی شده و افلاطون خیلی پیش از مسیح می زیسته.

8- در نوشته های اهل سنت هم پیش بینی می شود كه از خاندان پیغمبر كسی خواهد آمد كه مصلح و زمامدار جهان خواهد بود.

9- اكثر دانشمندان جهان كه در اثر پیش بینی علمی به مرحله اعجاز رسیده اند در نوشته های خود كسی را حدس می زنند كه بر همه این ناآرامی ها لجام زند.